Bulut_8 kızım 8 buçuk aylık daha 7 kilo olamadik doktorumuz bir mama reçete etti.onu kullanıyoruz kilo almaya başladı.ek gıdayı reddediyor.zaten sütüm yetmediği için memeyi bırakmıştı
Mamanın adı. nutrıcıa infatrini .tavsiye ederim formül mama kıvamında ve tadı da guzel kizim sevdi