Annelerim oğlum 6 aylık gün boyu doğru düzgün uyumadı, gece uykularimiz zaten bozuktu ama gündüz en azından 3 uyku yapar biri de 2 saatlik olurdu. Sabahtan beri çığlık atıyor gülüyordu ara ara kusuyordu (emdikten sonra) ama keyfi yerindeydi akşam üzerinden beri çığlıklar bağırmaya ağlamaya döndü kusmalarda devam ediyor çok fazla değil ama kustugu miktar maflor veriyoruz onu verdim tetagil verdim dişse diye baktık olmuyor duş aldırdık yine aynı calpol icirdim şimdi uyuyor ama çığlık çığlığa ağlayarak uyandı az önce, alt iki dişi kabarmisti sürekli de birşeyler ısırma ihtiyacı var ama dış böyle mi çıkar? Ates ishal vs yok vücudu biraz soğuk ama evin içi biraz serin ve hem duş hem calpol etkisi olabileceğini düşündüm. Üsüstmus olabilir mi dış mi neler oluyor bilemiyorum 🥺