faryaa Komr knk devlette bedava benim yengemler orda takdırdı çökmüş fiyat normal doğum fiyatı gibi fiyata takmışlar ya bilmiyorum özel çok demiş yorumları okudumda
suzandkmc Melike-44 bir sorum olacaktı takarken açıyor mu ya da çok hissediyormusunuz çünkü ben kendimi çok kasıyorum o yüzden korkuyorum biraz
defnedenizeren defnedenizeren Teşekkür ederim 🥰Benim de gözümde çok büyümüştü ama beklediğim kadar acılı değil
Komr faryaa 4 bin tl ye taktırdım ama devlette acımıyorlar yat hadi aç tak fiye takarlar ama burda seni şımartıyorlar her yaptığını sana anlatıyor