Balkuzum_12 Merhaba anneler İlkimay sitesinde çok güzel indirimler var ama daha önce hiç alışveriş yapmadım güvenilir bir site mi? Ürünleri nasıl alışveriş yapan varsa benide aydınlatablir mi?
mondecaidensecmeler Balkuzum_12 ben elbise tunik takımı aldım bazilarinin yeri güzel ama çoğunun kötüydü öyle böyle giyiyorum
Balkuzum_12 mondecaidensecmeler Anladım, fotoda çok güzel duruyolar ama gerçeği farklı olabiliyo tabi. Teşekkür ederim yanıtınız için
mondecaidensecmeler Balkuzum_12 rica ederim yeri olan kısma iyi bakın ben bazı kumaş turlerini bilmediğimden direk aldım naylon çıktı ama genelde güzel