julliyettanne Kızlar bebegımın gögsu cok dolu burnunu temızlıyorm ama cok hem hırıltı hem balgamı var napmam gerekıyor
Kdz julliyettanne bilmiyorum bizimki de öyle 2 aylık serum fizyolojikle burnunu temizledik hiç sümük akmadi
aysenur12345 Bu video bizi çok rahatlattı, gidip eczaneden nexus nebülizatör aldık biraz pahalı ama olsun uzun zaman kullanılır. Poşette serum ve enjektörle birlikte. Mutlaka bakın siz de