Bebeğim şuan 36 günlük ilk 15 günden sonra gaz problemimiz ortaya çıktı doktorumuz nurse hurveys gaz damlası verdi sabah ve akşam onar damla bikaç gündür özellikle dün bebeğim 10 saat boyunca ıkınıp inledi ağladı ıkınırken sürekli kızardı memede bile Tam uyudu derken ağlamaya başlıyor haliyle bende lohusayım ve onu öyle gördükçe içim gidiyor bu durumun normal olup olmadığını bilemiyorum kendi doktorumuz kontrole gittiğimizde normal demişti ama dün gece en üst seviyede yaşadık biraz araştırdım gaz damlaları bazı bebeklerde böyle bir etki yapabiliyormuş ayrıca ıkınmaktan mı bebeğim çişini altını açtığımız zaman yapıyor çok üzgünüm yarın başka bir doktora götürüp kontrol ettiricem buna benzer yada aynı şeyleri yaşayanlar deneyim ve bilgilerini paylaşabilir mi 🙏