Arkadaşlar sınav sürecindeyim oldukça da hevesli ilerliyordum ama 3 yaş tuvalet krizleri falan derken biraz süreç sekteye uğradı. Özellikle gündemdeki çocuklarla ilgili olaylar beni çok etkiledi. Bu şekilde demoralize olduğunuzda napıyorsunuz nasıl toparlanıyorsunuz? önerilere açığım çalışmadıkça kendimi kötü hissediyorum ama o gücü kendimde bulamıyorum😶