Minisse
Öncelikle geçmiş olsun
Muhtemelen bebekten bebeğe değişiyordur 20 aylık şu an oğlum doğduğundan beri normal seri ve stelatopia serisini kullandım. Pişik kremini de gündelik hayatta kullanırım. Ama bir problem yaşamadık.
sadece pişik olursa biraz etkisiz kalabiliyor.
Pişik kreminde weleda markadan çok memnunum deneyebilirsiniz