Nasıl yapsam nerden başlasam bilmiyorum herseye aklı eriyor herseyi konuşuyor kendini çok güzel ifade ediyor ama gel gelelim tuvalet diyince yok gitmem yapmam modunda, 3,5 aylık oğlum var ancak birbirlerine alıştılar ben ancak iki çocuğu sorunlulugu evde eşimin annesi babası sürekli gelen giden çocuklarla ilgilenecek vaktim olmuyor kızımın tuvalet eğitiminede açıkçasi aşırı bir yüklenme yapamadım şimdide kış geldi evlerimiz sobalı tek odanın içinde pek iç açıcı gelmiyor diğer yaza (3 yaşına mi) bırakmalıyım ne yapsam nasıl yapsam siz nasıl alıştırdiniz