Bulutunannesi Merhaba bugun saglik ocagi vegaforn verdi kullanipta gaz kabizlik sikintisi yasayan oldu mu? Siz ne kullaniyorsunuz ❣
Sedakanikyiss Gorursensoyle Bende pur ferro kullanıyorum siz nasıl veriyorsunuz acaba sütten önce ve sonra 1 saat ara olması lazım demişti doktorumuz bize.
Gorursensoyle Sedakanikyiss yoo benim doktorum öyle söylemedi tok dedi emzirdikten yarım saat sonra falan 5damla sıkıyorum siz kaç damla veriyorsunuz? 1 saat önce 1saat sonra nasıl ayarlayalım ya zaten tadı ktü zor içiyorlar😊 ben arkasından hemen su veriyorum kızıma bir de
Sedakanikyiss Gorursensoyle Benimkiler düzeltilmiş 2.5 aylıklar bende ayarlayamıyorum 1 saat bekleyemiyorum veriyorum 😁 2 damla veriyorum ben. Zaten damlattığım gibi yarısını çıkarıyorlar 😁
YagmurunAnnesi Vegaferon kullaniyorum. Günde 6 damla. Emzirdikten 1 saat sonra veriyorum. Damlayi verince yarim saat emzirmiyorum. Saglik ocagindaki hemşire bu sekilde belirtti. Bugun 5. Gün sadece dün vermeyi unuttum. Çok sukur kabizlik sorunumuz yok. Zaten günde 1 defa bazen 2 defa kaka yapiyor. Sadece dün sabah kalktigimizda kakasinda nokta nokta kirmizilik vardi kan gibi. O da kan ilaci kullandigimiz icin normalmis. Tekrar olursa yinede götürecegim doktora.
ArasinnAnnesi Sidefer kullanıyoruz biz ücretli alıyoruz çok memnunum ne kabızlık ne kanki kusma kanli kaka olmadi çok şükür
minikanne Can nekadar veriyosun canım banada doktor ferro verdi ama kullandigimizdan beri bebeğim çok sıkıntılı memeyi ememk istemiyo ıkıniyo surekli sabah bi tatli kasigi aksam bi cay kasigi dedi...🙁
Minikprensim Bulutunannesi sidefer kullandım bir kutu. İçinde katkı maddesi olduğunu öğrenince tamamen doğal içerikli purferroya geçtim. Tadı çok kötü zor içiyor ama mecbur içiriyorum.