Pinrrr canım bebek eğer açsa zaten uyanır ki 40 günlük olmuş maşallah o sarılık dönemini artık atlatmış ve 28 günlük yenidoğan süresini geçirmiş. Gönül rahatlığıyla emzirip kendisinin uyanmasını bekleyebilirsin. Sürekli uyandırmadan kendi haline bırakırsan hem uyku hemde beslenme rutini oluşturabilirsin. Artık bebeğin etrafı keşfetmeye, kendini tanımaya başladığı için en uygun uyku düzeni bu zamanlarda oluyor