Bebeğinde kolik olup yada aşırı gazlı bi bebek büyütüp sonradan rahat eden varmi yaaa ? Psikolojim bozuldu bebeğim 42 günlük ve aşırı gazlı ağlayan bi bebek ilk bebeğim olduğu için çok tecrübesizim kendimi çok kötü hissediyorum bebek böyle bişeymiymis diyerek ileriki günleri düşünmek istemiyorum. Çevremde benim gibi ufak bebegi olanların bebeği uslu gazi yok yedirip altını alıp uyutuyolar hep böyle duyuyorum . Bizimki tam tersi ayakta olmadığı bi saat yok aglamadigi an sadece günde 5 10 dk . Yani ben şunu merak ediyorum bu kadar zorluktan sonra 3 4 ay sabrettim diyelim sonrasında bebek büyüdüğü için yenidogan gibi uyumicak yani o anlatılan bebegi ben hiç yasayamicakmiyim yoksa 3.aydan sonra gerçekten rahat mı oluyor bu zorluğun yanında onlar hafif mi kalır. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum annelerden yardım istiyorum 🤷♀️🥲