pinko_ o kadar doğru ki tükenmişlik!benimki bebeğimde 8 gibi uyudu o uyumadan üç saat öncesinde banyoyu temizledim, kapıları sildim, avizeleri sildim, yemek masası ve sandalyeleri sildim uyuduktan sonra mutfak dolaplarını sildim, ayakkabılığı sildim, tv masası,prizlere varana kadar sildim çok yorgun ve uykusuzum kaçtane Türk kahvesi içtim hatırlamıyorum sabah 7 den beri kalınca kalıyor kış temizliğine yavaştan giriş yaptım daha daha perdeler ,halılar, duvar silmek,dip köşe sil çık Rabbim güç versin biz annelere