Cgdmnl Anneler,günde 2 kere gündüz uykusuna yatıyo 12:00 de ve 17:00 de akşamda 22:00 gibi yatıyo ama bazen uykuya dalması 1 saati buluyo,uyku düzeni normal mi sizce?
ebrudefne06 Cgdmnl bebegim de öyleydi hatta bazen aksam 11e kadar uyumuyordu 13 aylik yeni tek uykuya dusurdum oglen 12-1 gibi uyuyor aksam da 8-9
Tomris61 Cgdmnl erken ama ben o civarda tek uykuya geçirdim tam da bu yüzden. 9da uyutmaya başladım. Şimdi 9-10 arası uyuyor çok şükür 17.5 aylık
feyza8181 Uzmanlar 4 den sonra uyutmayın diyor gece uykuya geçiş için benimki de 13 aylık gündüz tek uyku yapıyor 1 gibi yatırıyorum en geç 3 de kalkıyor gece uykusuna da 8 buçuk 9 gibi geçiyoruz gündüz 2 uyku yaptığında çok geç ve zor uyuyordu bende tek uykuya düşürdüm böylelikle uykuya geçişi kolaylaştı
ebrudefne06 Cgdmnl kizim aksam 9da uyumussa sabah da 9 kalkıyor daha erkense ona gore 12 saate tamamliyor :) bide gece uyanip emmese uyku duzeni iyi aslinda