Benim kızım da 7.5 aylık dönmesinde sıkıntı yok 3 aylıktan beri dönüyor ama emekleme yok hiç ye olacak gibi değil 🙈 ters yatırıyorum hemen düzeltiyor kendisini hiç sevmiyor öyle durmayı. İlk kızım da emeklememişti 14 aylıkken yürüdü bu da emeklemeyecek diye düşünüyorum. Aslında çok tatlı oluyor emekleyince ama zorla olmuyor maalesef