aslanannesiiii06 asell13 ben kiwi marka kullanıyorum telefondan bağlantılı çok memnunum açıkçası gece görüşü ses vs çok iyi
filizmom asell13 ben tuvalete giderken bile ekranı aldığım için monitörlü tavsiye ederim. Bebek odada uyurken telefonla uğraşabilirsiniz ekran da önünüzde açık olur. Ben biraz fazla evhamlıyım illa görmem lazım ağzını yüzünü
nnnuray asell13 Kiwibaby kullanıyorum çok memenunum yelefondan takip ediyorum ses görüntü kalitesi çok iyi
faryaa asell13 ben telefondan takip ediyorum kalite ses görüntü çok iyi gece görüşü felanda aynı şekilde ama monitörlü olsa daha iyidi telefonda işim varsa zor oluyor bence monitörlü
asell13 aslanannesiiii06 kararsız kaldım bende gerek varmı sürekli görüntünün açık kalmasına evde tablette var aslında bağlayabilirim ama bilemedim bi kere almışken pişman olmim sonra
aslanannesiiii06 asell13 ben çok gereksiz görüyordum sonrasında malum annem gitti ev işlerini vs tek görmeye başladım bir de yatak odasında uyutuyorum, mutfaktan gidip bakmaktansa oradan bakıyorum dışarıdayken annemler bakıyorken o zaman da kontrol ediyorum.
asell13 filizmom bende öyleyim bendee o yüzden tereddüt ettim boşta tabletim var ona mı bağlasam acaba
nnnuray asell13 Hareket sensörünü açman gerekiyor ama onu açıncada sürekli bildirim geliyor çocuğun her hareketinde ama ben gerek duymuyorum ara ara açıp bakıyorum yeterli oluyor tv izlerken iş yaparken sesini açıp yanıma koyuyorum en ufak sesi algılıyo iletiyor hemen farkedebiliyorum
gdnz Bende xiaomi var memnunum aslında eşimle ikimiz takip edebiliyoruz. Ama motörlü olsa daha iyi olurmuş. Bazen telefonla uğraşıyorum falan unutuyorum bakmayı. Şimdi alsam monitörlü alırdım.
asell13 gdnz evet bende sürekli görmek istiyorum evim küçük ama terasa çıkıyorum ses gelmiyor şimdilik eşimle birbirimizi arayıp teli içerde bırakıyoruz birini yanımıza alıyoruz 😅😅ama tabi tık sesi duyuyoruz
asell13 aslanannesiiii06 evet gündüz lazım bide akşamları gündüz uykusuda pek yok aslında akşam uyuyor biz terasta oturuyoruz sıkıntı oluyor
asell13 faryaa evet ben zaten ses olacaksa sadece direkt telsiz alırım görmek istiyorum evde tablet var aslında onada bağlayabilirimde kolaylık olsun dedim