Kızım 1 ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti bu 2 gündür sık sık çıkıyor yine az yapıyor bugün bir kerede yaparken ağrıyor dedi 5 yaşında ilk kez yaşıyoruz bu 1 aydır bunu ne yapmak lazım antibiyotik kullandıkça da mikrobiyatası bozuluyor daha kötü oluyor şaşırdım perşembe ultrason çekilmişti temiz çıktı