Yoyko istiyordum ama kaba görünüyor diye Prego Lotus aldım ama pişman oldum, evet çok hafif, çift yönlü değil gerek olmaz diye almıştım ama olacak sanırım, ama zorlu yollarda tekerleri çabuk yıprandı, puseti tak çıkar arabaya yorucu gelmeye başladı, pusetsiz kullanımına daha geçmedim ama geçtiğim senaryoda araba yanları çok açık rüzgar vs hemen alır çocuk apaçıkta kalacak, diğer arabalara bakıyorum yanları daha korumalı bebeğin bacak gövde kısmına gelen yerden bahsediyorum. O yüzden bence Yoyko alın biraz daha büyük ama konforlu