anfzya teşekkür ederim ❤️ ilk bandaj aldiracakti bize de acil doktoru sonra ortopedi Dr. Aradı gerek yok yaşına göre yarin ben bakayım dedi , belki de verir dediğiniz gibi biseyler , iyi olur yeterki çabuk kaynasın acısı geçsin , açıyor diye ağladıkça benim canım yandı çünkü ,🤷