filizmom yemesem daha rahat uyuduğunu anlıyorum ama ben bazen kaçırıyorum ya, hamileliğim çok sıkıntılıydı hiçbir şey yiyemedim bazen canım çok çekiyor yiyorum o zamanlarda gazlarının arttığını görüyorum, asitli içecek falan zaten hayal hayatımızdan çıkalı çok oldu ama bazen çikolata falan :( bir de beslenme öncesi sabah veriyorum ben peşine tüm gün rahat