Merhaba anneler kızım 2 yaşında daha ince bağırsak ameliyatı geçirdi toparladı ama bir haftadır karın ağrısı gaz sıkıntımız var yemeklerden sonra karın ağrısı oluyor bazen anne anne diye ağlıyor yarın doktora götüreceğim çölyak falan olabilir mi ya yaşayan var mı