Kızımın uykusu çok düzenliydi akşam 8 de uyur sabah 8 de kalkar öğlen 12 de uyuyup 2 de uyanırdı şuanda akşam 8-9 daha geç bile yatsa çok sık uyanıyor gece mamasını kesmiştim tekrar vermeye başladım saatlerce uyumuyor çünkü odasını ayırmıştım hiçbir sorun yoktu sabaha dek uyanmazdı bugün kendi odama aldım yine beşiğini neden bu kadar sık uyanıyor acaba tüm dişleri çıktı sadece en arka azıları kaldı 4 tane oda gözükürde yok daha şişlik vs şaşırdım artık çok yoruldum bu uyanmalardan başına gelen çözüm bulan var mı