Melisayda Bebeğiniz kaçıncı ayda bunları yaptı? 10 aylık olduk ama yapmıyor normal mi? (Emeklemede sadece geri geri gidiyor)
aysegul_my Melisayda bence normal ilk cocuğum bunlarin hepsini cok erken yapti emekledi ayaklanip tutundu siraladi 1 yaşina 1 hafta varkende yürüdü suan ikinci cocugumu büyutüyorum 10 ay 9 günlük 15 gündur emeklior 1 aydir tam desteksiz oturuyor şu aralar ayaga kalkmaya cabaliyo ama korkuyo yani her bebek kendine özgü sürelerde yapiyolar zaten hic aman gec kalmiş bebeginiz gibi laflara kulak asma bak iki kardeş arasi bile fark ediyo
birprensesanesi Melisayda 5 aylıktı tam emekledi 6 aylıktı koltuklara tutunarak adım ata ata gidiyordu şuan 9 aylık tam yürüyor🙂
rodsmama Melisayda bence normal, her bebek farkli oluyor. Benim oglum 9 aylik oturabildi. 10 aylik emekledi. Su an 11 aylik tutunarak kalkip az az siraliyor. Arkadasimin ogluyla aralarinda 1 ay var benimki buyuk. Onunki yuruyor bile 5 aylik emekledi falan😅😅
Umay-gmz Melisayda 11 ay bel günlğk tutup kalkmıyor sıralamıyor biraz önce başlık açtım sordum bende , hiç istek yok basmıyorda bilemiyorum gerçekten ,10 . Ayı hep bekledim emekler mi kalkar mı die 11 i de geçtik gidiyoruz
Melisayda @aysegul_my evet ya aslında kıyaslama yapmak istemiyorum ama bir yandan da merak ediyorum kesinlikle kardeşler arasında bile böyle fark varsa gelişim herkeste farklı teşekkür ederim ☺️
ipeksiiimom Melisayda 10 ay olana kadar hiç emeklemedi sonra bi anda emekledi 11 aylık olunca da bi anda kalktı yürüdü şu an yaşına 10 gün var masallah epey yürüyor🧿 komşumun kızı çok erken sıralıyordu tutunup kalkıyordu ama aynı anda yürümeye başladılar