karbeyaz Kızlar benim çok fazla kaygı bozukluğum olduğu için arada kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum olmuyor papatya çayı içtim bugün 5 aylık bebeğimi emziriyprum bişey olmaz sanırım dimi 🙏
aycavera karbeyaz ben dün akşam yatmadan içmiştim gün içinde hep uykulu gezdim. Bebeğime de sütten geçti o da sık sık uyumak istedi 😄