Benim bebeğimde 1 aylıkken yaşamıştım her gün serum fizyolojik ile temizliyordum uyuduğu odayı nemli yapıyordum kaynar su tencereyi alıp yattığı yatağının yanına koyuyordum onun buharı odayı ve kendisinin rahat nefes alıp vermesini vede burnun tıkanmasını önlüyordu. Sabah akşam yapman yeterli her gün yap bi sıkıntı olmaz hemen geçer aspiratörle çekmeyi denedim ama suyu çekiyor pek bi faydasını göremedim ama sen gene de dene. Geçmiş olsun