Deletedmom139 olgunlaşana kdar kagıt gazete benzeri bişeyle sarıp ışık almayan bi dolapta bi iki güne olgunlaşıyor. Yumuşamışsa olmuştr.
Kullandıktan sonrada streçleyip dolapta saklıyorum .
hergün kahvaltısında kullanıyorum ben
•avakafo yumurta lor peyniri aptamil 7tahıllı kaşık mamasını karıştırıp veriyorum.
• Sadede seviyor öylede yiyor. Muzla karıştırınca bayılıyooo 😋 •pekmezle tatlandorabilirsin. Ara ögünlerde meyveler kuşlanabilirsin