jap inşallah, teşekkür ederim. Doktorumuz b12 çok düşük olduğu için bebeğime iğne verdi. 5 gün boyunca iğnesini vurduracağız. Daha sonra da b12 takviyesine başlayacağız. Eğer aksatmazsak 15-20 güne etkisini iyice görürsünüz dedi. İnşallah öyle de olur 😥