Minkkelebekk Kızlar merhaba 2.5 aylık kızım var sürekli emmek istiyor uyumuyor uyudu zannedip yatırıyorum meme ararken kendini uyandırıyor emzik kabul etmiyor kucak istiyor yada onunla konuşmamı kucağa alıyorum gezmek istiyor bırakıyorum ağlıyor böyle değildi ama 3-4 gündür çok zor geçiyor günler ne yapmam gerekiyor yada neden böyle yapıyor
eldabaa Minkkelebekk bende ayniyim biz 46 günlüğuz benim ki sürekli emmek istiyor :( 3 saat aralıksız emzirdim geçen hafta
peramomms 3 aylığız bizde de durum aynı doymadı diyip tekrar emziriyorum mama veriyorum yine istiyor uyumuyor sürekli onunla konuşalım oynayalım istiyor
Minkkelebekk peramomms bizimki de öyle çocuk bir anda değişti mama verdim az önce 40 cc kadar içti bıraktı meme istiyor
anneann Minkkelebekk memenizi kendini yatıştırmak için kullanıyor sizi istiyor yani birkaç gün yerine bırakın ağlasın iyice çok aglayana kadar almayın kucağınıza ayriyeten uyurken yanına yumuşak oyuncak vs varsa üstüne birkaç damla sütünüzü damlatıp hep yanına koyun uyku arkadaşı olsun ilerde onunla birlikte rahatça uykusuna dalar
peramomms Minkkelebekk ay aynı mama veriyorum içmiyor memeye saldırır gibi demek ki bir dönem İnşAllah çabuk geçer
pembebulutt Emzik olarak mamajoo var 0+ alabilirsiniz daha rahat kavrıyorlar, Emmek istemesi normal annesi meme bebesi oluyorlar zaten ama siz yine de kontrol amaçlı bir defa bekleyip sağıp kontrol edin sütünüzü 🫶
Minkkelebekk pembebulutt kontrole götürdüm sağlık ocağına doktor atak dedi umarım geçer bir an önce dediğiniz emziğe bakıcam teşekkür ederim