Bebeknaz ben çocuğuma göre uyguluyorum bizim en çok yaptığımız şey nefes al ver al ver o ara kafası dağılıyor neye sinirlendiğini çok üstelemiyor.Eğer hala krizdeyse odana git hatanı anla ne yapmak istediğini düşün yanıma gel sarılıp konuşalım diyoruz.Oglum ve benim için en önemli şey sarılmak sürekli sarılarak atlatabiliriz bu durumu diye düşünüyoruz.Oglumda böyle öğrendi gelir hemen sarılır sakin misin şimdi konuşalım mı diyorum o da ben sinirlenince yapıyor o kadar alışmış..Olabildiğince tv telefondan uzak tutmaya onlarla ilgili kurallar koyuyorum.Bol bol sarılıp ‘’bu kuralları unutmuyoruz’’diyorum ki kriz anında hatırlıyor.Bu aralar kendinden büyük çocukları örnek alıyor bu da benim en büyük sorunum..Onunla daha çok vakit geçirmelisiniz kardeşini kabullenmesi gerektiğini anlayacaktır..Kitap okumanızdan hoşlanıyorsa mutlaka okuyun.paylaşmıyorsa paylaşmayla ilgili,vuruyorsa vurmayla ilgil şeyler okuyabilirsiniz.Ama suçlayıcı tavırlar çok sergilemeyin okurken.Gerçekten bilinç altı önemli