Selam kızlar. 3 gün önce süt sorunu yaşıyordum. Her kesden bunaltıcı öneriler alıyordum. Resmen gün içinde 20-30 kez ağlıyordum depresyondan dolayı. Sağım yaparak süt çok az oluyordu. Bebeğim meme reddi yaşıyordu. Ek gıda veriyordum ama vicdan azabıyla. 2 gündür uykuda bebeğime meme veriyorum sonrasında uyanarak yiyor zaten. Sütüm nasıl arttı onu da anlatayım. Dün sabah bütün kötü düşünceleri kafamdan sildim kayınvalidemlere yerleştik çok yardımcı kendisi. Sabahtan bol su içtim bitkisel çaylar ve süt arttırıcı ilaç da kullanıyordum. Akşamüstü sütüm kendiliğinden aktı. Sonra sağım yaptım daha bebeğim tutamıyor memeyi. Yedi ve uyudu. İkinci yemek zamanı uykulu şekilde meme verdim ve tuttu. Dünden beridir de süt yiyor o şekilde sağmıyorum bile. Böylelikle mamayı da bıraktık.