Rabia-0655 Bebeğim 7 aylık ama uyku konusunda doğduğundan beri sıkıntı çekiyoruz artık ne yapacağımı şaşırdım. Uyku eğitimi almak istiyorum. Önerebilceğiniz birisi var mı ağlatmadan eğitim veren
cevriyeee Rabia-0655 bunlar para tuzağı sadece onlarda sizi yönlendiriyor başka birsey yapmıyor bi nevi çocuk ağlayarak uyutuluyor nasıl uyuyor bebeğiniz ?
[silindi] Rabia-0655 mavilendin hesabı deniz hanımdan aldım ben. Öyle bebeği terk etmek ağlatmak vs yok. Kendi kendine uyuyor şükür mutlaka bakın çok tatlı birisi kendisi aynı zamanda ve işinde çok usta
Fatmauslu Rabia-0655 melodi uyku dene cnm çok öneri aldı bizde 7 aylık olduk ev taşıma durumum var evimi tasidiktan snra alicam.egitim ins ..gece bizde çok şık kalkar olduk artık yeter demem lazim
Rabia-0655 cevriyeee sallanarak uyumayı reddeden bi bebek. Doğduğunda ayağımda sallıyordum artık ağlıyo salladığım zaman. Uzun zamandır ben yanına yatıyorum bir şeye dikkatini verdiriyorum ve o şekilde uyuyo
cevriyeee Rabia-0655 benim oğlum 2 sene koynumda memem acık bi şekilde uyudu gece 6 7 defa kalkardı o şekilde uyurdu hep memeden kestiğimdede yanında uzanıp kitap okuyarak uyuttum demek istediğim daha çok küçük sizin yanınızda uyumak istemesi çok normal
meryem_kmr Rabia-0655 çocuk eğitmen olmadan uyku eğitimini kendine vermiş 😀 uyku eğitimi zaten sallamadan, yanına yatarak falan uyutmak için alınıyor 😅😀 e çocuk kendi bunu istiyor diyorsunuz daha ne yapsın çocuk
naz5835 busragggg merhaba, 10 gün olmuş. Eğitimden memnun kaldınız mı? Hangi destekleri veriyordunuz? Bırakabildiniz mii? Bebişiniz cok ağladı mı? Yanıtlarsanız cok sevinirimmm
naz5835 [silindi] merhaba, Hangi destekleri veriyordunuz? Nasıl bıraktınız ? Kaç gün sürdü Bebişiniz cok ağladı mı? Yanıtlarsanız cok sevinirimmm
Rabia-0655 meryem_kmr sürekli dönüyor döndükçe uykusu kaçıyo uyutma süremiz 1 saati ve fazlasını buluyor
Dlk55blt-rdvn Rabia-0655 uyku saat aralıklarına dikkat ediyor musunuz çünkü en önemlisi bu. Buna dikkat edince uyuması 5 dk ya bile iner
busragggg naz5835 merhaba bebeğim hasta olduğu için bir süre ara vermiştik fakat mamayla uyuyordu bebeğim yine de hastalık döneminde de ona geri dönmedik yanımda uyudu. Bugün tekrardan başlıcaz inşallah. Fakat baldananne den gerçekten memnunum umarım eğitimi de güzelce bitiririz
[silindi] naz5835 bebeğe göre değiiiypr aslında yatır kaldır yöntemi ile ilerledik biz ama önce uyku düzeni kurduk çok az ağladı tabi ama terk etmek bırakmak gibi bir durum yok eğitimde
Fatmauslu 16momm ev taşıma durumum var ins görüştüm ev taşıma isinden snra alicaz ins . 8 aylık olduk kendim için bebeğim için istiyorum artık olmuyor
balmom59 Rabia-0655 instagramda uyubebegim_uykulog sayfası var duygu hanım bayılıyorum o kadına ya harika biri