Gizemkcdmr aynı benim kızı anlatmışsın, biz de 9 aylığız ve gece uykuya dalması aşırı zorlaştı.. normalde en geç 9 da uyuyan bebek şimdi 9 da yatırdığımda hemen uyanıyor 11 e kadar uyumuyor, uyusun diye kendimi bitiriyorum. Gündüz uykusu desen aşırı düzensiz maksimum 2 saat uyur o da maksimum. Doğduğundan beri zaten hep mız mız ama bu aralar aşırı mız mız. Yanından ayrılsak kıyamet kopuyor. Emekliyor, her yere gidiyor, aslında tüm gün enerjisini de atıyor ama neden bu uykuya dalmada zorluk anlamıyorum. Doğduğundan beri hep düzelecek düzelecek dediler ama düzelmiyor işte. Aşırı yıpranmış hissediyorum kendimi. İştah desen doğduğundan beri hep yok. Emmesi için 8 ay zorladım artık 8. Ayda pes ettim. Mamayı desen zorla yiyor 50 cc yedim mi başlıyor direnmeye 150 cc yese şükür diyorum. Ek gıdada da aynı şekilde hep zorla. Yani her şeyi zor. Yemesi, içmesi, uyuması. Mız mızlık maksimum boyutta. Ne zaman bitecek bu süreç, ne zaman düzelecek ben de çok merak ediyorum. Akşamları olsun oturup bir çay içeyim dinleneyim diyorum ama yok, ona bile vaktim yok, çünkü gece 11 e kadar uyuyamama çıktı bir de. Sağlığı yerinde olsun şükür diyorum, canı sağ olsun ama insanız, yoruluyoruz..