gurbetcimami Oylesinebirisi kaşımı kendim alırım bıyığımıda usturayla alıp lumea kullanıyorum baya kayboldular renkleri açıldı geç uzuyor hiç kuaföre gitmedim bu yüzden 😅
woman1 gurbetcimami usturayla aldıktan sonra lumeayla atış mı yapıyorsunuz yoksa bir iki gün geçtikten sonra mı atış yapıyorsunuz acaba ?
gurbetcimami woman1 usturayla alıp hemen arkasındam atış yapıyorum kökünden alınca bir gün sonra yapılması lazım ama böyle direk atış yapılıyor. Ben uzun zamnadır yaptığım için artık ayda bir atış yapıyorum
sevimliidostlarr Oylesinebirisi bizim burada 75 TL kuzenim alıyordu kuzenime veriyordum artık kasımı falan kendim almaya başladım biraz daha becerebilirsem daha iyi olacak progesyonel cımbız aldım