Kubratemiz aynı yollardan aynı korkulardan geçtim, okula gidemeyecek sanıyordum şuan kreşe gidiyor ve hiç sorun yok çok şükür
çok çabuk toparlıyorlar merak etmeyin, evde de eğitimde gibi davranmalısınız bir süre yani hep öğretici şeylerle oynamalasınız
18 aylık teşhis aldık şuan 4 yaşında normal bir cocuk
ismine bakmama, göz teması olmaması, kendi etrafında dönme, konuşmama vardı