mryada23 Dün regle 1 gün kala kan verdim beta 0.0 çıktı şaşırdım normalde negatif değerim 1 küsür olurdu . Bugünde adet günüm geciktim sancım da yok 3 gündür böyle yaşayan oldumu merak ettim 😔
amansallagitsin mryada23 oncelikle adet dongusun nasil kac araliklarinda oluyorsnz mesela 28 30 27 25 34 gbi bi aralikta ise en uzun aralik mesafesine bakip o zamana kdr beklyin baktns hala olmadi kist olma ihtimali var. Gebelik yok ise. Stres hava degisimi vs etki eder.
mryada23 amansallagitsin düzenli 30 günde bir olurum bende başka kadın hastalığından şüphelendim kızıma hamilelikten önce 2 kere polip operasyonu geçirmiştim kontrole gitmeyi planlıyorum 😔
asaf23 meryem_kmr bende olmuyordum 3 aydır muayene oldum birşey çıkmadı adet düzenleyici verecekti o da kime sorsam daha kötü ediyor ilaca muhtaç oluyorsun neredeyse deyince civanperçemi otu içtim ertesi sabaha regl oldum deneyin isterseniz
pazartesisendromu asaf23 ah tekrar bir gebelik testi alip hemen deniyeyim,patliyacagim regl belirtileri var olmadi bir turlu