artcmn Merhaba Sy vermeye başlayacağımz zaman bu ürünler şart mı? Normal biberonla su neden vermiyoruz? Yakında ek gıdaya ve su vermeye baslayacagiz nedenini öğrenmek istiyorum ona göre alacagim
Zynpgmt artcmn normal alıştırma bardağı aldım ben. Biberona sürekli alışmasın normal bardağa alışsın diye sanırım. Hem akışkanlığı farklı hem de biberon bi süre sonra kullanmamamız gerekiyor ona iyice bağlanmasın diye.
Zynpgmt artcmn Ben wee almıştım çok önemsememiştim açıkçası.😅 Ama akıtmaya başladı o yüzden sevmiyorum çocuğum döküyor bazen bilerek.