Lilysa KemanistSalyangoz ayy ben tam bir animasyon hastasıyım oğlum büyüse de beraber izlesek diye bekliyorum. En sevdiklerim soul, wall-e, up, inside out, sevimli canavarlar, baby boss. Daha çok var da aklıma gelmiyor simdi
milletsanakanalizemiolacak KemanistSalyangoz Brave,zootropolis,toy story,ferdinand,ördeklerin göçü,kahraman kuyruklar,aya sihirli yolculuk,köfte yağmuru,çılgın hırsız,evcil hayvanların gizli yaşamı daha aklıma gelmeyen çok fazla var
KemanistSalyangoz Esoz1110 teşekkür ederim, bende bir öneri vermek istiyorum bugün izledik oğlumla bayıldık, karanlıktan korkan çocuklar sevicektir 😄 Orion ve Karanlık
KemanistSalyangoz Lilysa bahsettikleri in bir kaçını izledik 😄 düşün güzelce bekliyorum aklına geldikçe yazarsin, teşekkürler ♥️
milletsanakanalizemiolacak KemanistSalyangoz rica ederim neşeli ayakları izlemediyseniz o da çok güzel
milletsanakanalizemiolacak KemanistSalyangoz yazarım tabii bizde kızımla haftada 2 gün animasyon film izliyoruz çok seviyoruz o kadar çok ki izleyipte beğendiğimiz unutuyoruz artık☺️ Buz devri serisi,shrek serisi ve madagaskar birde kız çocuk olunca karlar ülkesi kaçınılmaz tabiki 🤣 şirinler filmi ve şirinler kayıp köy var birde bazen yabancı film izliyoruz ama çocuğunuzun yaşına uygun film gelirse aklıma onlarıda yazarım size
KemanistSalyangoz milletsanakanalizemiolacak çok sevinirim😄 bizde sürekli izleriz :) bir kızım bir oğlum var her iki seçeneğinde severek izliyecegiz :) çok teşekkürler. ♥️