Bebeğim 14 aylık ve uykusunda 2 3 saatte bir sık sık uyanıyor gece yiyip yatınca bile yine aynı uyandiginda mırıldanıp sonra azcik ekinde hemen geri uyuyor yani acliktan değil bunu anladım hatta büyük ihtimalle memede uyumaya alıştığı için böyle yapıyor. Uyku eğitimini çaresizliğe alıştırmak istemediğim için vermedim ama bu şekilde de kaliteli uyuyamiyor. Ne yapmalıyım fikri olan var mı ?