Hanımlar merhaba. Oğlum 16 aylık 6. Hastalık geçirdi ateş 5 gün sürdü. 2 gün sonrasında doktora kontrol için gittik. Tsh değeri 8çıkmış. Acaba ilaç ve hastalık kaynaklı olabilir mi doktorumuz takip önerdi ve çocuk endokrinolojiye yönlendirdi. Aynı durumu yaşayan var mı yüksek tsh değeri olup sonra normale dönen?