Kızlar bugün 16:00 gibi üst dişime kanal başlandı 2 seans olacak. 18:00 dan beri ağrı başladı ölüyorum cidden ağrıdan yok böyle bir şey. Beynim zonkluyor. Emzirdiğim için tek parol içebiliyorum o da geçirmiyor. Ağrı olur biliyorum ama bu çok çok fazla. Yaşayan oldu mu böyle ağır ağrı ilk seans kanaldan sonra ?