Vay benim başıma gelen…
Kızlar ben normalde korkusuz biriyim 🤣
Hatta başıma gelen 2-3 olayı anlatayım Hemde sohbet muhabbet olsun.
1.bi gün kızımla uyuyorum ama nasıl yorgunum asla kalkacak halim yok (akşam saat 23:00suları) biri adımla sesleniyor 3 kere seslendi ilk eşim sandım ama asla tanımadığım bi ses neyse uyandım besmele çektim saate baktım uyudum 0 tepki.
- Olay bi gün kızımı odasında yatırdım yatağı da montessori olduğu için bende yere yanına uzandım uyumuşum maksimum 10 dakika sonra eşim geldi öptü ama gözüm kapalı sadece hissediyorum üzerimde ağırlığı neyse gözümü açtım kimse yok hatta odanın sensörlü lambası bile yanmamış. Bunların hepsi uyku sırasında olduğu için hiç korkmadım yani yorgunluktan halüsinasyon görmüşümdür falan.
Velhasıl ben annemdeyim bi süredir tatile geldim,
Geçen gece salonda uyumuş kalmışım koltuğun arkasında da bi fon perde var sürekli ses çıkıyor rüzgar falan yok sanki arkasında büyük kabuklu kanatlı bi hayvan sıkışmış kalktım çıkartmaya tekrar uyumak için korkudan koşarak annemlerin odasına gittim yer yatağı yaptım çünkü camla perde arasında bir buçuk karış mesafe var bir şey sıkışması mümkün değil 🥹🤣 içime doğmuştu ilk uyku hali sandım ama uykum açıldıktan sonra da devam edince ödüm koptu. Neyse gece saati olabilir dedim umursamadım annemlerin odasında uyudum.
Bu sabah ki en top olan 🤭
Saat 6 kızım uyandı kalktım mama yapmaya, mutfaktayım salon ve mutfak kapısı karşılıklı. Birden gözüm ilişti o anda bir şey geçti ve sadece yürüyen birinin ayağını gördüm son saniye kapının arkasına doğru gitti , içime bi ürperti geldi anne diye seslendim ses yok gittim odaya baktım besmele çektim mama yapmaya devam ettim o esnada dua okuyorum derken sehpa parkenin üzerinde sürüklendi. Kızlar 7 kaşık mama yapacaktım Allah affetsin 6. Kaşığı koydum 7. Ti koyarken yarısı yere yarısı biberonun içine sonra biberonu aldım lamba bile söndürmeden nasıl koşuyorum aklınız almaz 🤣 uyanık olmasam çoktan etkisinden çıkardım çünkü korkmazdım 🥲…
Ablama anlattım 1 hafta önce de onlar buradaydı.
Ablam da diyor ki seni korkutmak istemem ama ben oradayken özellikle salonda otururken sürekli gözümün kenarından bir şey geçiyor gibi oluyordu dönüp bakıyordum yok sanki fare kedi gibi bir şey dedi 😖🤣 kız ev bide 3 dağın arasında 😳 sanırım hayatımda ilk kez korktum🫠