Timurmom Merhaba hanımlar. Doğum yapalı 6 ay oldu. Her ay düzenli oldum. Lakin rengi hamilelikten önceki gibi değil böyle açık pembe açık kırmızı gibi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu