Kızlar 3 gün önce doğum yaptım bebeğimi emziriyorum ve bugün memelerim çok şişti hatta hafif sıkmada sütüm geliyor normal mi mastit değildir sanırım değil mi ilk emzirmem ilk hamileliğimdi o yüzden çok bilgim yok ağırlık var sert gergin bebeğimde 10-15 dakika emiyor arada kendi uyanıp istiyor istemezse 2 saat sonra ben uyandırıp emziriyorum emmesi yerinde kaka çiş yeterli miktarda yapıyor ama gerginlik şişlik dolgunluk normal mi bilemedim baya şişti büyüdü göğüslerim