Sblatc bizim ki kalktığı gibi asla yemez o yüzden kahvaltı 11 buçuk gibi tost yumurta kuymak falan yer , öğlen meyve yer sonra bazen çorba içer , akşam 7 gibi beraber yemek yeriz sonra meyve yer yatmadan .. aslında şöyle diyim 2 ana 2 ara öğün oluyor bizimkinin ama tam tüketiyor , sıkıştırsam hep yarım ve stresli geçer beslenmeleri böyle tutturduk biz. Sizin 4 olan çok geç akşama yakın onu 2 -3 arasınfalan yapsanız