Cnprtk Bebeğim 2,5 aylık 5 kilo baby plus e bebekten kanguru aldk ancak kafasını tutamıyo kullanan var mı nasıl kullanılacak bu
Tugceva Cnprtk bende kullnıyorum ama malesef memnun kalmadim hem kafasini tutamiyo hem belimi agritiyor bi süre sonra 🤷♀️başka bakıyorum bel destekli valla
fatmamelis Cnprtk https://www.hepsiburada.com/kraft-domino-kanguru-kirmizi-pm-aileataekbb01015k bunu kullanıyorum, Kraft domino kanguru olarak geçiyor. Memnunum 2 aylıktan beri kullanıyoruz 7 ayı bitti, aparatı da var kafasını destekleyen 🙂
Kumru_ Cnprtk ben kullanıyorum kanguru hemde öyle marka falan da değil ama çok memnunum kafasını göğsüme koyup uyuyor içinde 😻
Deletedmom388 Cnprtk Ben solomombaby tercih ettim. 3aylık kontrolünde 5kg olmuştu doktorumuz kullanabilirsin dedi..ama kafa arkası boş değil destekliyor kanguru o yüzden böyle bir sorun yaşamadım
Elif-ecre İnstagramdan Mamadusbaby bakabilirsiniz. Ben bi de her yöne olandan aldım ama huysuz virjin kızım herşeyde olduğu gibi onda da durmak istemiyor. Ama bu tamamen benim kızımdan kaynaklı 😂
fatmamelis Cnprtk 2 aylıkken tutamıyodu tabi ama aparatını takıyodum aparatını da ayarlayabiliyorsunuz zaten sıkıyodum kafası duruyodu düşmüyodu arkaya
fatmamelis Cnprtk hayır kangurunun kendi aparatı 🙂 5 ayrı şekilde de kullanılabiliyor, yatay bi şekilde de taşıyabiliyosunuz bebeği ama o ilk ayları için geçerli sanırsam. Ben memnunum, araştır sende istersen
Gzdzeynep Cnprtk 4-5 aylığa kadar sling kullanabilirsin ben sling kullandım hep kafasını da destekliyor hem çok rahat ediyor bebek içinde de. Şimdi artık bizimki 8 kiloya yaklaştı kanguruyu kullanmaya başladım ben de ilkay babynin ergonomik kangurularından almıştım bi bak istersen sling de neko wrap sling kullanıyorum.