14 aylık bir kızım var gün için de hep ikimiz beraberiz ekstra birisi gelmiyor eve akşam eşim geliyor kızımın yanından gidiyorum mesela lavaboya kapının sesime korkuyor anne anne diye bagiyor akşam mesela eşimle oynuyor yine ben başka bir odadan geliyorum kapının sesine korkuyor titriyor normal mi acaba ne yapmam gerek