tgce_ Doktorumuz kilo azlığı sebebiyle bize Milupa eoprotin önerdi. Anne sütüne koyup besle dedi. Kızım 1 ay 10 günlük. Fakat kızım içmek istemiyor. Mamada baya pahalı boşu boşuna aldık napicaz bilemedim. Aranızda bu mamayı kullanan var mi