yagmursahbazdamar Gün oldu test yaptım negatif çıktı. Negatif midir?adet görmüyorum. O yüzfen adetimden takip edemiyorum. İnşallah değilimdir. Mide bulantısı bide vajina çevresinde ağrı oluyor. Bilmiyorum psikolojik olarak kendimi çok kötü hissediyorum: eşim yüzünden korunmasız ilişki yaşadık. Hamile miyimfir
senbanabaksanaa yagmursahbazdamar kan ver kesin sonuç çıkar canım bazen testler yanlış çıkabiliyor ya da hamile değilsindir ama psikolojik olarak stresten gecikmiştir en mantıklısı kan vermen
neanladinyurdagull yagmursahbazdamar ilişkiden sonra 9. Gün testlr öğrenmeniz imkansız ki.14 gün sonra dollenme oluyor zaten.O yüzden ilişkiden en azından 2 hafta sonra kan verin
neanladinyurdagull yagmursahbazdamar Ben bekleyin derim en azından ilişkiden sonra 14 gün çünkü dediğim gibi döllenme süresi var.Eğer hamilr kaldıysanız kanda çıkması içinde henüz erken