sezkrkmz bakın benim oğlumda her sabah beşte uyanır ağlamaz ama çok ıkınırdı suya oturturdum gazı çıksın rahatlasın diye bi süre sonra geçti aylar sürdü ama sonra ufak bi şişlik hissettim götürdüm meğerse makat darlığından dolayı perianal apse oluşmuş ve çok çekti çocuk hala yarasının izi geçmedi 2 yaşında. Siz bi makat muayenesi yaptırın yapılmadıysa bana da erkek bebek gazlı olur çok kafaya takıyon evham yapıyon dediler nerelere götürmedim en son özel de bi doktor anladı makat muayenesi yapılmadı mı dedi ben öyle bir şey olduğundan habersizdim sizinki umarım gazdır ama bi götürün lütfen kendi doktoruna benimkide sabaha karşı ıkınır dururdu gündüz iyi geçerdi ama hep ıkınarak kaka yapardı sert olmayan kakada öyleydi kabızlık vs değil desemde dinletemedim