Alın bir haber daha Hani o Çok boykotcular neredeler heryerde boşbos duyar kasanlar 18 günlük bebeği annesi duvara vurarak öldürmüş . El kadar bebek el kadar hadi bunuda dillendirelim sürekli . Aşık kiyameti hayata yasaiyoruz kimsenin umrunda dgeil mi ? Neden başka yerlerde olanlar kadar ses çıkarmıyor bu olaylar kanım çekiliyor resmen duydukça ….